czwartek, 23 lipca 2015

Avon, nail experts, strong results

Cześć! Teraz na naszym blogu coś nowego, czyli nail experts-strong results- wzmacniająca odżywka do paznokci. Możecie ją dostać w Avon-ie za około 11 zł w stałej cenie, a w czasie wyprzedaży już za 5 zł. Pojemność buteleczki to 10 ml.



Jak ją oceniam? Uważam, że jest bardzo dobra. Jest jedyną, która pomogła moim paznokciom, będącym w naprawdę złym stanie przez długotrwałe nakładanie lakierów.
Pierwsze rezultaty możemy dostrzec już po tygodniu stosowania. Paznokcie stały się twardsze, mniej łamliwe, a płytka została znacznie wybielona.
Kolejnym plusem odżywki jest szybki czas wysychania. Podczas stosowania innych produktów do naprawy płytki paznokci, bardzo irytowało mnie, że przez długi czas musiałam czekać na wyschnięcie.
Równie ważne jest to, że strong results nie zawiera formaldehydu, który znajduje się w wielu polecanych odżywkach. Mnie osobiście bardzo zraża jego obecność w kosmetykach, ponieważ ma on działanie rakotwórcze.
Muszę dodać, że odżywka nail experts jest bardzo wydajna. Zużycie zależy od ilości nakładanej na paznokcie, ale z pewnością nie będziecie zawiedzione z jej pojemności. 
Jednym z minusów jest intensywny zapach, który nie każdemu się podoba. Mi również przeszkadzał na początku stosowania, lecz po dłuższym okresie przyzwyczaiłam się do niego. 
A więc jak pachnie strong results? Zapach przypomina marcepan, co potwierdziły także inne osoby.
Drugim minusem jest mały pędzelek, przez co niełatwo jest rozprowadzić odżywkę. 

Czy polecam nail experts-strong results?
Jak najbardziej tak! Żadna inna odżywka nie dała mi tak zaskakujących i szybkich efektów. Mimo dwóch minusów, które jednak uważam za mało istotne, nail experts oceniam 9/10.
Jeśli Wasze paznokcie są naprawdę w opłakanym stanie, bez zastanowienia sięgnijcie po Strong results z Avonu. 

Sposób użycia: nakładać raz lub dwa razy dziennie przez siedem dni na czyste paznokcie.
Unikać kontaktu z oczami.

Dostaniecie ją oczywiście w Avon-ie oraz na allegro: 
http://allegro.pl/avon-wzmacniajaca-odzywka-do-paznokci-nail-experts-i5483402292.html
http://allegro.pl/wyprzedaz-avon-wzmacniajaca-odzywka-do-paznokci-i5549276327.html




4 komentarze:

  1. Taka odżywka by mi się przydała :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecamy. Naprawdę warto kupić.
      Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy blog! Moje paznokcie strasznie siebie rozdwajają , więc z chęcią wypróbuję :)
    Jeżeli interesuje cię tematyka włosowa I trochę o książkach- zapraszam do mnie 😀
    aannonimowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam z eveline 8w 1,ale gdy skoczę ją stosować to wypróbuję tą ,z miłą chęcią wypróbuje coś nowego :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń